Rabattavtale G-sport

Tormod Skilag har klubbavtale med G-Sport Vinstra.

I korte trekk går den ut på følgende:Det arrangeres en klubbkveld i G-sport sine lokaler på Vinstra sent på høsten før snøen kommer.

Det blir da anledning til å prøve klubbdresser, bestille ski og kanskje ha et faglig opplegg på smøring eller ski.

Vi har da 30% på dresser og alt skirelatert utstyr. Dresser faktureres Tormod samlet. Vi får på logo og reklame hos sikkerhetsagentur før utlevering.

Årets dresser har i tillegg vært sponset med mellom 20 og 30 prosent av Tormod.

Det er derfor vesentlig å spare på å bestille dresser samlet, og vi oppfordrer alle til å benytte seg av dette en gang i året.

Resten av året har vi 20% på alt skirelatert utstyr.Klubbdresser kan etterbestilles, men da til 20% rabatt og betales direkte til G-sport. Trykk må en da besørge selv hos Sikkekrhetsagentur i Nedregate.
Etterbestilling kan ta 7-10 dager.